מצב השוק של הוצאות שירותי התקשורת

מה מצב השוק של הוצאות שירותי התקשורת?

()

מה מצב השוק ,הזדמנויות וקשיים בתחום ההוצאות שירותי התקשורת?

הזדמנויות וקשיים בצמצום הוצאות התקשורת

כוכבית כפי שציינו בשלב הקודם, התלות של בחירת הדרכים להורדת המחירים במצבי השוק בתחום התקשורת, דורשת מכם בדיקה והבנה של מצבי השוק, שחקנים עיקריים בשוק, רמת התחרותיות בין ספקים, מוצרים שקיימים בשוק ואיך מוצרים(שירותים) שקיימים בשוק יכולים להתאים לצרכים שלכם וכמובן איך המוצרים העונים לצרכים שלכם אפשר להשיג במחיר הזול ביותר. שימו לב, שינויים במצב השוק, יכלים לגרום להזדמנויות מיוחדות  להורדת מחירים או להפך לקשיים בהוזלת ההוצאות.

 

כוכבית חשוב לציין, למרות שבשנים האחרונות גדל משמעותי מגוון של הזדמנויות ואלטרנטיבות ,אך עדיין גורמים המרכזיים בהוזלת וצמצום הוצאות נשארים: בדיקת מצב השוק, השוואת מחירים בין הספקים ויכולת מיקוח על מחיר עם ספקי שירותי תקשורת.

כוכבית בנוסף, בעקבות הרפורמה בשוק התקשורת, גדלה התחרות בין ספקי שירותי תקשורת בארץ , וכתוצאה מכך התחרות גרמה להורדות מחירים מהותיות ופעילויות שיווקיות רבות (מבצעים) של ספקי התקשורת, כדי למשוך את לקוחות החדשים ולכן כדאי לנצל את המצב  הזה בעת השוואת המחירים ומיקוח עם הספקים. כמו כן ,ביטול תקופת התחייבות לספקי תקשורת ,גרמה לגמישות רבה בניוד בין חברות וספקי תקשורת, שזה בהחלט מגדיל את כוח המיקוח שלכם(איום של עזיבה שלכם לחברה מתחרה) עם ספקים.


מה הם הקשיים בהורדת הוצאות תקשורת?

הוואיות כלכליות מטיול

כוכבית חשוב לציין ,למרות כל היתרונות השיווקיות שיש ללקוחות כיום בשוק ,יחד עם זאת, בקרב האוכלוסייה רבה ,עדיין קיים גם קושי מסוים בהורדת הוצאות בתחום שירותי תקשורת. הסיבות לכך, הן דווקא יותר קשורות ללקוחות וצורת התנהגותם, מאשר בקשיחות של ספקים. הסיבות לכך יכולים די שונות  כגון:

  • פלוס התרגלות לספקים מסוימים.
  • פלוס הזנחת תחום הוצאות תקשורת, עקב גודל ההוצאות יחסית קטנות.
  • פלוס עצלנות להתקשר להתגבר על בירוקרטיה של ספקי תקשורת.
  • פלוס חוסר זמן ורצון להתמקח ולהתווכח על מחירים ותנאים.
  • פלוס חוסר מידע וחוסר התעניינות של לקוחות על מבצעים והוזלות מחירים שקיימים בשוק.
  • פלוס חוסר מידע על אלטרנטיבות הקיימות בשוק וחוסר מידע על שימוש בטכנולוגיות שיכולים לשמש התחליף לשרות מסוים וכו'.

איך להתגבר על קשיים בהורדת הוצאות תקשורת?

כוכבית אז, נשאלת שאלה: איך להתגבר על קשיים בהורדת הוצאות תקשורת? כמובן, ללא רצון של לקוח להוזיל את ההוצאות, אי אפשר להצליח .יחד עם זאת, בעזרת טכניקות ,טקטיקות ופעולות מסוימות ניתן להתגבר על חלק מהסיבות האלו ולגרום(לעזור) ללקוחות להוריד את הוצאות. למשל:

  • פלוס ללמוד את הצרכים שלכם בתקשורת ולבטל שירותים המיותרים כמו למשל אנטי ווירוס ברשת(לרוב אוכלוסייה כבר יש אנטי ווירוס על המחשב) או דואר של  ספק אינטרנט ביתי(לעשות גוגל מייל יותר כדאי ,מאשר להיות תלוי במייל של ספק שיכול להשתנות) ,או ערוצים מיותרים בטלוויזיה (שלא מסתכלים אף פעם), או שירותים נוספים בטלפון סלולרי בתשלום (רינגטונים וכו').
  • פלוס לבדוק  במקום תעסוקתך (או במקום עבודה של קרובי המשפחה), האם קיימים איזשהו דילים מיוחדים לחברה שלכם בתחום התקשורת ואם זה באמת משתלם ,לנסות להצטרף לדיל כזה.
  • פלוס לבדוק את האפשרות לעשות כמה שירותי תקשורת תחת "כובע" אחד של אותו ספק( כגון :טריפל ,תשתית וספק ביחד) וכו'.
  • פלוס לשים תזכורת אוטומטית במייל במחשב או בטלפון הנייד, על סיום תקופת מחיר במבצע ,חודש לפני סיום, על מנת להשוות ולמצוא מחיר יותר זול , מאשר מחיר ללא מבצע שהיה לכם.
  • פלוס לשים תזכורת אוטומטית במייל במחשב או בטלפון הנייד ,לעשות סקר שוק פעמיים בשנה.
  • פלוס להירשם לאתרים של השוואות מחירים( למשל כמו: KamazeHaboreretSmartCut  ),כדי לקבל התרעות על שינויי מחירים בשוק התקשורת.
  • פלוס לשים לעצמך מטרה לחסוך בתחום תקשורת X כסף בשנה ולנסות להשיג את זה .
  • פלוס ללמוד צורת הניהול של הוצאות התקשורת.
  • פלוס ללמוד את צורת הניהול משא ומתן עם ספקי תקשורת.

חשוב  שימו לב, כל דברים שציינו למלה, יחד עם תחרות ואלטרנטיבות בשוק יכולים לעזור לכם לצמצם ולחסוך מאות ואלפים שקלים בשנה.


עד כמה הפוסט הזה היה שימושי?

לחץ על כוכב כדי לדרג אותו!

דירוג ממוצע / 5. ספירת הצבעות:

אין הצבעות עד כה! היה הראשון לדרג את הפוסט הזה.

מכיוון שמצאת את הפוסט הזה שימושי...

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות!

We are sorry that this post was not useful for you!

תנו לנו לשפר את הפוסט הזה!

ספר לנו איך נוכל לשפר את הפוסט הזה?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *